Sjøhelle og Eiksund: Faglegheit, formidling, interaksjon. Ein modell for undervisning i og vurdering av munnlege ferdigheiter i norskfaget
Kristin Kibsgaard Sjøhelle er førsteamanuensis i norskdidaktikk ved Høgskulen i Volda. Ho underviser i norsk på master i grunnskoleopplæring og på PPU og samarbeider med lærarar på vidaregåande trinn gjennom Desentralisert kompetanse - utvikling. Forskingsinteressa hennar er for tida særleg knytt til munnlege undervisnings- og vurderingspraksisar i norskfaget.
Hjalmar Eiksund er førsteamanu - ensis i norskdidaktikk ved lærar - utdanningane ved Høgskulen i Volda med særleg interesse for skriveopplæring, sosiolingvistikk/ dialektkunnskap og munnlege ferdigheiter i norskfaget (oracy). Han har tidlegare arbeidd som lærar på ungdomstrinnet og i vidaregåande skule.
Dette er ein vitskapeleg artikkel publisert etter fagfellevurdering i regi av Norsklærarens vitskaplege redaksjon. Artikkelen blei trykt i Norsklæraren nr. 2 2025.