Vidunderlige Victoria



Tenk på skjønnlitteraturen som du leste i norsktimene på skolen. Opplevde du møtet/arbeidet med litteraturen som:
a) vidunderlig
b) nyttig
c) både vidunderlig og nyttig
d) ingen av delene
Begrunn svaret. Bruk gjerne eksempler!

Sistemann ut i rundspørringa er Bård Vegar Solhjell, parlamentarisk leder i SV og tidligere kunnskapsminister og gjesteskribent på LNU-bloggen. Solhjell synes møtet med skjønnlitteraturen i skolen var både nyttig og vidunderlig. Og mye mer.

Eg opplevde litteraturen som:

a)Vidunderleg som i Knut Hamsuns Victoria. Den framstod som eit lite eventyr av fine kjensler mellom linjene
b)Nyttig, om ikkje matnyttig, som lesinga av Peer Gynt. Eit sett av referansar er inne, og eit sett av samtalar der Ibsen kjem opp har blitt enklare
c)Både vidunderlig og nyttig, som Alexander Kiellands Garman og Worse eller Jonas Lie Familien på Gilje. Særleg den første er ein vidunderleg roman, begge var i tillegg nyttige; som min introuksjon til realismen og som bakgrunn for mi særoppgåve i norsk
d)Ingen av delene, som i det alle meste av stor og små skjønnlitterære tekstar; Fine, rare, morosame, ekle, tankevekkande, platte, utforståelege, vare…

Siste utgave av Norsklæreren

Norsklæraren #2-19

Gjekk du glipp av føredraga på LNU-konferansen? Eller vil du fordjupe deg endå meir i emnet "Tekst i kontekst?" Då er denne utgåva av Norsklærar...

Siste utgivelse i Norskbokklubben

101 digitale grep – en didaktikk for profesjonsfaglig digital kompetanse

101 digitale grep kombinerer djuptgåande fagartiklar med 101 praktiske tips om korleis ein kan jobbe med digitale reiskapar i lærarkvardagen. Her er...